2008. december 14., vasárnap

Csodálatos három nap volt...


Az első magyarországi Felemelkedés Iskola a hétvégén került megrendezésre.
Fantasztikus kis csapat gyűlt össze és gyönyörű dolgokat éltünk meg együtt.
Nem hiába..Telihold volt, 12.12 ....

Köszönöm Nektek:-)!
Nagy boldogság, hála és feldobottság van bennem.:-)


Örökemlékű Kezdet..:-)
A következő DreamWalker Felemelkedés Iskola Magyarországon 2009 február 6-8. lesz Budapesten.

A napokban felkerül a Shaumbrashoppe oldalra és akkor lehet is rá jelentkezni.:-)

2 megjegyzés:

merci írta...

Szia Kata!

Köszönöm ezt a három napot. Sokkal több volt annál, mint amit szavakkal egyáltalán ki tudnék fejezni. Fel vagyok dobva, ugyanakkor van bennem egy kis szomorúság is. Olyasmit tanultam és tapasztaltam, ami megváltoztatja az életem és nem tehetek úgy, mintha nem tudnám. Még ha akarnék, akkor sem :)

Puszi: Merci

Kata írta...

Szia Merci!
nagyon örülök, az ami bennem van, az sem fejezhető ki szavakkal..:-)))
Így csak agamat tudom ismételni..a szavakat.. annyi sok szépet kaptam én is Tőletek..
puszi,
Kata