2008. december 22., hétfő

DreamWalker Felemelkedés Iskola - bevezetés


"Vagyok, Aki vagyok. Adamus Saint-Germain. Üdvözöllek a Felemelkedési Iskolámban. Csak azoknak a keveseknek szól, akik elég bátrak és merészek ahhoz, hogy megkérdezzék maguktól egy tudatos állapotban: Ki vagyok Én? Ez az eredeti, a legnagyszerűbb kérdés, amit valaha feltettek. Ez létezésetek egyedüli oka. A Felemelkedés nem más, mint a válasz arra az egyszerű kérdésre: Ki vagyok Én? Nos, ez egy nagyon tág kérdés, persze. Nincsen rá egyszerű válasz, mindaddig, amíg meg nem kapod a választ, amely aztán igazán egyszerű. Ám, hogy a válaszig eljuss, minden tapasztalatával együtt akár több ezer évnek is kell telnie. Ezalatt különböző testekben testesíted meg magad, különböző országokban, különböző létidőkben, és számtalan aspektust teremtesz magadnak, még a jelenlegi életedben is. Mindezt azért, hogy meg tudd válaszolni a kérdést: Ki vagyok Én? Aztán egy ponton, úgy döntesz, te, és nem valami vagy valaki más, hogy megtaláltad a kielégítő választ. A felemelkedés nem arról szól, hogy szuperemberré váljunk. A felemelkedés arról szól, hogy elengedjük az emberi oldalunkat, és annak korlátjait. A felemelkedés a teljes szabadság. A lélek szabadsága, hogy önmaga lehet mindenben, bármit is választ. A szabadság, hogy megteremthet bármit, amire vágyik. A felemelkedés az elengedése mindannak, amiről azt hitted, hogy meghatároz téged, azért hogy mindaz lehess, ami igazából vagy. Ekkor aztán felfedezheted majd, hogy milyen is az élet valójában. Mondhatom, nem lesz kicsinyes, sem túlságosan világi, sem unalmas, sem önmagát ismétlő, vagy zavaros. Fel fogod fedezni az élet valódi örömét. A dolog, amire régen vágytál mélyen, magadban, az, ami után sírtál, és amiért imádkoztál, most megjelenik. Nem kell tanulmányoznod, nincs rá recept, minden döntés kérdése. Készen állsz a saját felemelkedési folyamatodra? Készen állsz-e arra, hogy kilépj a sok egymást követő földi élet ciklusából? Készen állsz-e arra, hogy elengedj minden múltbéli hiedelmedet, hogy önmagad szabadságának egy új szintjére lépj? Mit választasz?"

Nincsenek megjegyzések: