2008. november 4., kedd

A Felemelkedés Iskolájáról bővebben

A Felemelkedésről általában

A spirituális és new-age irodalomban egyaránt a felemelkedés az egyik legkedveltebb téma. Sokan egyetértenek abban, hogy a felemelkedés csak szent emberekkel történhet meg, azokkal, akik egész életüket odaadásban, intenzív meditációban, önmegtagadásban és szenvedésben élték le.
Ez a tanfolyam egy teljesen más megközelítést kínál neked, hogymegérthesd a felemelkedés folyamatát. A felemelkedés a válasz az egyszerű, de mélyen szellemi kérdésre : Ki vagyok Én?
A felemelkedés nem arról szól, hogy elérjünk az emberi tökéletesség szintjére, hanem hogy önmagunkat tejesen elfogadjuk, és elengedjünk minden emberi bekorlátozást, s a totális szabadságot válasszuk.
Ebben a három napos intenzív iskolában Saint Germain a testen belüli felemelkedés folyamatáról beszélget. Ez akkor történik meg, ha az ember engedélyt ad arra, hogy az isteni teljességével újra egybeolvadjon, s teszi mindezt azalatt, míg a Földön, fizikai testben tartózkodik, ahelyett, hogy a halál és a reinkarnáció folyamatán átmenne. Adamus szerint ez a legnehezebb folyamat, amin ember keresztül haladhat, és ez a legmagasztosabb is. A tanfolyam alatt megtudhatod, hogyan segítheted a saját felemelkedési folyamatodat.

A tanfolyamról mondták

„ A tanfolyam minden percét éveztem.”
”Ez a workshop megváltoztatta az életemet, és nagyon kiváltságosnak érzetem magam, hogy részt vehettem rajta. Megváltoztatta azt, hogyan látom magam, és a környezetemet az örök és örömteli Mostban.”
„Sosem tapasztaltam ilyen mély érzelmeket, ilyen mély könnyeket… egyszerre ennyi mindent – örömöt, szomorúságot, megkönnyebbülést, megértést, együttérzést és hálát.”
„Adamus tiszta, szeretetteljes és egyenes megközelítése olyan erősen hatott rám, hogy a 3nap alatt el tudtam mélyülni az érzelmeimben, ahol beindulhatott a változás, mely az azóta eltelt másfél hétben is folytatódik. Adamus olyan tisztán beszélt, hogy noha az angol nyelvismeretem nem a legjobb, úgy érzetem, mindent értek, és nem tartottam szükségesnek elolvasni a német fordítást, amit általában mindig megteszek. „

A tanfolyam programja

A három napos tanfolyamot egy okleveles DreamWalker Felemelkedés Tanító vezeti. A workshop részét képezi 8 közvetítés - Geoffrey Hoppe-on kersztül- Adamus Saint Germain a Bíbor Páholyból tanít a felemelkedésről (DVD-n), lesz még számos egyéni feladat, és csoportos beszélgetés , és jut idő bőven a kérdésekre is.

Nincsenek megjegyzések: