2009. április 10., péntek

St.Germain Felemelkedés Iskolája hamarosan újra


Hamarosan újra megrendezésre kerül. Amint megvan a pontos dátum, felkerül ide a blogra.

Íme néhány beszámoló a legutóbbi Felemelkedés Iskola résztvevőitől:
" Ezer köszönet neked is, hogy megosztottad velünk ezeket a tanításokat. Én nagyon szomorú lettem, egészen addig, amíg újra nem olvastam a közvetítéseket, és szépen fokozatosan megkönnyebbültem. Több megtapasztalásom is volt az elengedésre vonatkozóan. És mindez csak azután, hogy kijelentettem: Vagyok, Aki vagyok, majd a tudatos lélekzés, és az aspektusok fogadása. Békét leltem magamban és bizalommal nézek a jövőbe." / Monique/

" Amit ezen a hétvégén átadtál nekünk, azt nem lehet semmivel sem helyettesíteni! Most találtam magamban egy biztonságos teret. Most meghoztam egy tudatos döntést. Tisztán látom a spirituális utamat, akkor is,ha a "részleteket" még nem kaptam meg, viszont annál nagyobb örömmel teremtem majd meg őket. Tiszta szívemből köszönöm, Kata, ezeket a csodás napokat, ezeket az igazán angyali találkozásokat, és a csodálatos energia cseréket, amelyeket közösen megtapasztaltunk!" / Marie-Claude/

" Végtelenül köszönöm ezt a hétvégét, ami felejthetetlen marad! Az aspektusaim néha kibillentenek még, más pillanatokban viszont: hűha, micsoda boldogság! " / Véronique/

Várlak Benneteket Szeretettel!

Részletek, infók nálam:

Szénási Kata
Hivatalos Shaumbra Intézet Oktató
szenakat@dravanet.hu
+36309714886

Nincsenek megjegyzések: